New Years Party

16.000,00 

New Years Party

WYJĄTKOWA ATMOSFERA, INTEGRACJA  I ŚWIETNA  ZABAWA !

Takie emocje i wiele innych czeka na Was podczas naszego New Years Party. Zacieśnimy  relacje, damy możliwość bliższego poznania i integracji.

TEN WIECZÓR BĘDZIE WIELKĄ TOWARZYSKĄ NIESPODZIANKĄ DLA PRACOWNIKÓW

New Years Party

WYJĄTKOWA ATMOSFERA, INTEGRACJA  I ŚWIETNA  ZABAWA !

Takie emocje i wiele innych czeka na Was podczas naszego New Years Party. Zacieśnimy  relacje, damy możliwość bliższego poznania i integracji.

TEN WIECZÓR BĘDZIE WIELKĄ TOWARZYSKĄ NIESPODZIANKĄ DLA PRACOWNIKÓW

Co proponujemy:

  1. Quiz karnawałowy: Przed nami 2 rundy super zabawy. Podzielimy grupę na 20 osobowe zespoły. Każdy zespół będzie miał swojego moderatora. Przygotujemy zestaw pytań, dotyczący tradycji karnawałowych na świecie. Będą też pytania dotyczące wydarzeń z życia firmy. Pytania będziemy wyświetlać, a Uczestnicy będą odpowiadać na czacie. Ten kto udzieli najszybszej  prawidłowej odpowiedzi otrzyma punkt. W II rundzie ponownie podzielimy Uczestników i stworzymy nowe grupy. Na koniec zliczymy liczbę punktów i wyłonimy zwycięzcę. Zwycięzca otrzyma butelkę wina, którą wyślemy po imprezie. 
  2. Teatr Improwizowany na wesoło: Nie potrzeba wymyślnych dekoracji, czy scenariusza.  Zbierzemy od Was informacje/historie dotyczące firmy, które w komediowy sposób wykorzystamy w spektaklu. Nasi artyści komicy stający oko w oko z publicznością mają jedno, zadanie: rozbawić ludzi do łez. Podczas występu on line wiele rzeczy dzieje się spontanicznie. Nasi Artyści, bazując na programie, skupiają się na reakcji naszych Gości. Reagują na słówka i podpowiedzi, które płyną od Uczestników i są wysyłane poprzez wspólny czat. Razem tworzymy historię 🙂 Będzie spontanicznie i interaktywnie!
  3. Wiele innych, wspaniałych atrakcji. Zapytaj Nas, a wybierzemy coś wyjątkowego.

Cena:

Impreza on line dla grupy do 150 – 200 osób

Cena za organizację i koordynację wynosi 16 000 zł netto
Cena zawiera:

  • landing page: głosowanie na atrakcje; zapisy i komunikacja z Uczestnikami od momentu zgłoszenia uczestnictwa w evencie
  • dedykowana platforma on line
  • 3 godzinna impreza
  • uroczyste rozpoczęcie i zakończenie imprezy
  • prowadzący – mistrz ceremonii
  • helpline przez cały czas trwania wydarzenia
  • opieka dedykowanego PM i obsługa agencji

Cena nie zawiera (płatne dodatkowo w zależności od wyboru)
Aktywności dla całej grupy jednocześnie:

  • warsztaty barmańskie – od 2 500 zł netto
  • live cooking – od 2 500 zł netto
  • warsztaty taneczne – od 3 500 zł netto
  • teatr improwizowany na wesoło – 12 000 zł netto

Aktywności w podziale na grupy do 20 osób:

  • towarzyskie bingo lub quiz – 4 500 zł netto
  • lip dub – 22 000 zł netto

Gift packi:

  • Party Box (warsztaty kulinarne): od 100 zł netto + dostawa
  • Zestaw barmański (warsztaty barmańskie): od 100 zł netto+dostawa
  • Imprezowe gadżety: od 100 zł netto+dostawa

 

Procedura rezerwacji:

  1. po wysłaniu rejestracji nasz pracownik oddzwoni do ciebie w ciągu kilku godzin
  2. ustalimy szczegóły i tematykę oraz zakres wydarzenia, wybierzemy i wycenimy atrakcje
  3. wystawimy i prześlemy fakturę pro forma
  4. ustalamy indywidualnie termin i godzinę eventu
  5. po opłaceniu rozpoczynamy procedurę zapisów i wysyłamy newslettery

Dodatkowe informacje

godziny zajęć

8:00-20:00

wiek dzieci

10, 11, 12, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9